#1 Skrevet November 29, 2005 men nok om vegstandarden i norge. saken er at jeg kjørt i ett hull i går ganske hardt. og nå er det en svak(ivertfall inne i kupeen) slure lyd når jeg kjører og det virker som om rattet/styrestag har hoppa over, for rett frem er ikke rett frem på rattet som dere sikkert skjønte noen tips til hva som kan sjekkes og evt ca verkstedpris/delepris tips mottas med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 mulig styreledd eller styrestag som du sier, har du sett etter om du ser noe som ikke er som skal da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2005 eneste visuelle feil jeg ser er vel at rattet ikke står som det skal, jeg får se litt mer på det i dag. det er påvist slakk i noe støttestag når bilen var på service for ei uke siden, mulig det har gått hakket videre? fattern er jo såklart på ferie når jeg trenger en mekaninker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 Hmmm. ... har rattet forandret stilling så spørs det om ikke om styrestaget har blitt bøyd (av belastninga på hjulet da du kjørt i hullet). Spissinga blir feil og du må styre "anderledes" for å få bilen til å gå rett frem. Skulle være greit å se. Mvh Cato c",) (shit, så ikke innlegget til Vidar...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...