#1 Skrevet November 30, 2005 som sagt over så fusker bilen min.. dette skjer da jeg får kjørt litt så bilen blir varm... da kan den plutselig begynne og fuske nesten som at men skrur tenninga av og på i fart... har byttet til nye plugger men dette hjalp ikke!! men girer jeg ned og gir på så kommer den.. noen som vet hva dette kan være? pratet med en på vag verkstedet han mente det var bensin pumpa... den er jo dyyyr til en Golf 3 92mod GTI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Heisann, Har en kompis som hadde et nesten tilsvarende problem med en Mercedes. Årsaken her var at en elektrisk ledning lå i klem et sted. Isolasjonen måtte også nødvendigvis ha blitt svekket. Det som altså skjedde var at når motoren ble varm og ting utvidet seg, ble det overslag til gods (jord) i nevnte ledning. Et problem som krevde mye slit for å finne ut av. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2005 Coil, hall giveren i fordeleren eller bensinpumpa. Ikke så greit å få målt da feilen ikke er permanent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 hmm hadde samme prob, husker ikke hva jeg gjorde, bare at jeg hadde masse olje og drit i insugsslangen som jeg vaska bort. ellers vet jeg ikkeno for jeg er ikke noe mekaniker utover det og bytte dekk,bremser og olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2005 visst bilen går fint fram til den blir varm, er det mulig det er hallgiveren som er dårlig, ganske vanlig problem, men ofte fører det til at bilen stopper når den blir varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2005 Sjekk også fordeler lokket. Det har vært problemet på mine biler. Er det litt fugtighet i fordeleren så oppstår det kondens når bilen blir varm. Kjøpte ny fordeler lokk og alt var ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2005 på golf IIen min røyk bensinpumpa når jeg kjørte den tørr. Så i hvertfall på k-jet så hyler pumpa når den blir dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2005 takk for mange gode svar;) i går kveld teipet jeg opp igjen hele el nettet med sånn type teip som er brukt der...noe veldig klissete å trått arbeid!! men etter det har den fungert så langt.. så det kan se ut til at bare det hjalp og få ryddet litt ja: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2005 På konas '96 Cabrio med 2.0E ABK-motor med Digifant, var et relé føkka, og det juksa bare innimellom. På cabben satt det oppunder dashen, og en runde med loddebolten gjorde susen.. Bare sånn hvis opprydningen ikke holder evig, mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2005 bilen er like ille den så vis du kan fortelle meg hvordan rele det er prat om kunne jeg jo prøvd og bytte det... jævlig trått når man ikke kan kjøre en tur uten at bilen plutselig fusker som et helv***.!! det skjer ikke vær gang men tit og ofte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...