Fakta eller fleip? (Super Fuel Saver)

Anbefalte innlegg

Hørtes vel ut som aprilsnarr spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnet??....16% mer HK??.....Dette tror jeg ikkeno på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økning av hester hvis du har potte-tett filter fra før av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en god spøk, men utrolig nok, folk kjøper slikt skrot likevel. Skulle nesten hatt en egen side med bare sånt skit som dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en grei leveregel er jo hvis det høres for godt ut til å være sant, er det som som oftest det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om no lignende tidligere....

En kar som jobber på truck-stoppen på Levanger hørte fra noen Amerikanere at det var drivstoff og spare, og effekt og hente vha å legge massevis av magneter rundt drivstoffrør og slanger på bilene...

 

Han gjorde endel forsøk på lastebilene til de faste kundene, og de målte

visstnok redusert drivstoff-forbruk, og lastebil-sjåførene mente de kunne ligge et gir høyere i enkelte motbakker.

 

Hvorvidt dette er skryt eller ikke, vet ikke jeg, men jeg leste om det i Adresseavisen for et års tid tilbake...

 

Hvor mye drivstoff/effekt de sparte husker jeg ikke.

 

Dette er ikke noe jeg går god for, men det er mulig det ligger noe i det...

Tallene til dansken på QXL synes jeg å virke overdrevet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært morro å kjørt en bil i benk da og sjekke før og etter montering! Selv om ikke de prosentene er reelle hadde det jo vært spart inn og vært fortjeneste på produktet hvis det hadde levert halvparten av det som blir lover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Entrepenør Eivind Gauslå og sønner, kjører med magneter på alle sine lastebiler, og endel andre anleggsmaskiner, og han mente han hadde spart ca 1 million i året. dette er da for 2 år siden eller noe?

 

så det ingen nyhet, men en lastebil bruker kanskje 6-8-10 liter på mila, tjener man 10% på sånne magneter, så er det mye $$ i kassa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig vil du ikke oppnå slike resultater som de skrive på auksjonen, men det står jo tydli OPPTIL og det er godt mulig at visse biler/lastebiler kan tjene oppimot de tallene de skriver.

 

 

Har hørt om no lignende tidligere....

En kar som jobber på truck-stoppen på Levanger hørte fra noen Amerikanere at det var drivstoff og spare, og effekt og hente vha å legge massevis av magneter rundt drivstoffrør og slanger på bilene...

 

Han gjorde endel forsøk på lastebilene til de faste kundene, og de målte

visstnok redusert drivstoff-forbruk, og lastebil-sjåførene mente de kunne ligge et gir høyere i enkelte motbakker.

 

Hvorvidt dette er skryt eller ikke, vet ikke jeg, men jeg leste om det i Adresseavisen for et års tid tilbake...

 

Hvor mye drivstoff/effekt de sparte husker jeg ikke.

 

Dette er ikke noe jeg går god for, men det er mulig det ligger noe i det...

Tallene til dansken på QXL synes jeg å virke overdrevet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dette vært sant, så hadde alle produsenter av motorer brukt "teknologien" på sine produkter.

 

Spare 10% drivstoff er mye .. hvorfor gadd mitsubishi å bruke milioner på å utvikle GDI .. eller VAG på FSI?

 

 

Jeg har ikke filla peil på motorer, men spør du meg er det en logisk brist her et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. logikk kommer alltid først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.