#1 Skrevet November 30, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21590151&catg=1&listingtype=6&listingsort=0 Funker virkelig dette her?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Hørtes vel ut som aprilsnarr spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2005 Magnet??....16% mer HK??.....Dette tror jeg ikkeno på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 Økning av hester hvis du har potte-tett filter fra før av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2005 Sikkert en god spøk, men utrolig nok, folk kjøper slikt skrot likevel. Skulle nesten hatt en egen side med bare sånt skit som dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2005 en grei leveregel er jo hvis det høres for godt ut til å være sant, er det som som oftest det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2005 Har hørt om no lignende tidligere.... En kar som jobber på truck-stoppen på Levanger hørte fra noen Amerikanere at det var drivstoff og spare, og effekt og hente vha å legge massevis av magneter rundt drivstoffrør og slanger på bilene... Han gjorde endel forsøk på lastebilene til de faste kundene, og de målte visstnok redusert drivstoff-forbruk, og lastebil-sjåførene mente de kunne ligge et gir høyere i enkelte motbakker. Hvorvidt dette er skryt eller ikke, vet ikke jeg, men jeg leste om det i Adresseavisen for et års tid tilbake... Hvor mye drivstoff/effekt de sparte husker jeg ikke. Dette er ikke noe jeg går god for, men det er mulig det ligger noe i det... Tallene til dansken på QXL synes jeg å virke overdrevet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2005 Hadde jo vært morro å kjørt en bil i benk da og sjekke før og etter montering! Selv om ikke de prosentene er reelle hadde det jo vært spart inn og vært fortjeneste på produktet hvis det hadde levert halvparten av det som blir lover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2005 Entrepenør Eivind Gauslå og sønner, kjører med magneter på alle sine lastebiler, og endel andre anleggsmaskiner, og han mente han hadde spart ca 1 million i året. dette er da for 2 år siden eller noe? så det ingen nyhet, men en lastebil bruker kanskje 6-8-10 liter på mila, tjener man 10% på sånne magneter, så er det mye $$ i kassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2005 Selfølgelig vil du ikke oppnå slike resultater som de skrive på auksjonen, men det står jo tydli OPPTIL og det er godt mulig at visse biler/lastebiler kan tjene oppimot de tallene de skriver. Har hørt om no lignende tidligere....En kar som jobber på truck-stoppen på Levanger hørte fra noen Amerikanere at det var drivstoff og spare, og effekt og hente vha å legge massevis av magneter rundt drivstoffrør og slanger på bilene... Han gjorde endel forsøk på lastebilene til de faste kundene, og de målte visstnok redusert drivstoff-forbruk, og lastebil-sjåførene mente de kunne ligge et gir høyere i enkelte motbakker. Hvorvidt dette er skryt eller ikke, vet ikke jeg, men jeg leste om det i Adresseavisen for et års tid tilbake... Hvor mye drivstoff/effekt de sparte husker jeg ikke. Dette er ikke noe jeg går god for, men det er mulig det ligger noe i det... Tallene til dansken på QXL synes jeg å virke overdrevet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2005 Hadde dette vært sant, så hadde alle produsenter av motorer brukt "teknologien" på sine produkter. Spare 10% drivstoff er mye .. hvorfor gadd mitsubishi å bruke milioner på å utvikle GDI .. eller VAG på FSI? Jeg har ikke filla peil på motorer, men spør du meg er det en logisk brist her et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2005 jepp. logikk kommer alltid først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...