er det samme girkasse på audi 100 og 200?

Anbefalte innlegg

lurer på om girkassene er den samme på audi 100Q og 200TQ. begge har vakumstyrt sperre, midt og bak. det som betyr noe er om tappen er lik, dvs om cluch og svinghjul er like?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet ? haster litt da jeg har satt i motoren, men får den ikke helt inn på kassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på nr som står på toppen av kassene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bære sånn om du kanskje va intressert i nåkka...

på rognan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være likt så lenge det er 016-kasser med manuell sentersperre og ikke noe fra 200 20v eller nyere.

Sjekket at nålelageret i enden av veivakselen er helt? Det kan klappe sammen, da får man ikke girkassa helt inn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar:) fikk lirka den på plass i dag. Har jo 200tq delebil jeg og, mente det skulle være 016 på begge derfor så sjekka jeg ikke noe først..

Bruker det å være isolasjon rundt releet på startern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være en liten isolasjonsbit på starteren på biler med turbo ja, siden turbo/eksos sitter relativt nær..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være en liten isolasjonsbit på starteren på biler med turbo ja, siden turbo/eksos sitter relativt nær..

kommer releet til å ta kvelden ellers pga varme da, huff da må jeg vel av med den igjen: bråk : egentlig ikke så mye jobb da men. er det bare å bruke vanlig sån issolasjonsmatter, sånn med lim på ene siden og sølv/speil på andre utsiden, tåler den så mye varme som det blir av turbo eksosen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bære sånn om du kanskje va intressert i nåkka...

på rognan

har sendt deg pm anngåendluftmengdemåler. trenger forsåvidt også gassvaier viss den er god...har du plukka ned bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.