#1 Skrevet November 30, 2005 Skal montere takspoiler på min Audi A6 og lurte da på hva slags lim som er best å bruke til dette , noe som ikke bruker alt for lang tid på å tørke.... og som kan brukes nå som det er noen få minusgrader ute.... Hvor kan man i så fall få kjøpt dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Skal montere takspoiler på min Audi A6 og lurte da på hva slags lim som er best å bruke til dette , noe som ikke bruker alt for lang tid på å tørke.... og som kan brukes nå som det er noen få minusgrader ute....Hvor kan man i så fall få kjøpt dette ? Jeg har alltid brukt sikaflex til å feste slikt med. Får det "overalt". Byggmakker, Maxbo, BilXtra osv.. Er ikke det mest hurtigtørkende på markedet, men det sitter! Vet ikke om du har mulighet for å ha bilen stående inne over natten, men det har jeg pleid å gjøre. Da er det tørt dagen etterpå. Ellers har du jo karosserilim som mange snakke varmt om. Rutelim skal vel gå også? Disse har ikke jeg prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2005 Jeg brukte Teroson's rutelim på jobbens Peugeot Partner nå på mandag. Sidevinduet, som jeg limte på plass, hang umiddelbart i det jeg presset vinduet på, og Teroson skrev på patronen at ruta var trygg etter 2 timer på biler uten airbag (6 timer med airbag), dvs. at det er snakk om kollisjonssikkerhet. Meget hurtigtørkende, med andre ord. I kald temperatur trenger den nok noe lenger tid for å tørke, jeg sto i oppvarmet garasje med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2005 Vil nok ikke anbefale å lime på slike ting uten at bilen står en varm plass over natten. De aller fleste limer bruker ekstremt lang tid på å herde når det under 10 pluss grader. Og snakker vi minus-grader er det nok enda lenger tid,er vel ikke å anbefale i det hele tatt. Ville tatt en prat med et karosseri-verksted å hørt hva de vil anbefale til en slik lime-jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2005 Jeg fikk min takspoiler satt på på verksted med rutelim. Tok 2 timer så kunne jeg hente bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 Sikaflex pleier jo å følge med når man kjøper takspoiler og lingnende. Sikkert det som er meningen å bruke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...