#1 Skrevet November 30, 2005 Hva slags støtdempere anbefaler dere til en 1,8TQ bilen er litt senket, ønsker litt sport på dem? Tips takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Hva slags støtdempere anbefaler dere til en 1,8TQ bilen er litt senket, ønsker litt sport på dem? Tips takk hvis penga skulle strekke til ¨så gå for justerbare gule koni coilovers...hadde jeg på min og ble mer enn kjempefornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2005 Jeg satte på Bilstein B6 Sport, som er dempere som er beregnet på ikke senkede biler, men som er litt fastere enn originalt. Jeg er kjempefornøyd med disse. Bilen er ikke senket da, men er ikke sikkert det har noe å si med en beskjeden senking heller. En sier jo gjerne at en ca 30mm senking går bra med originale dempere.. Ellers har de noe som jeg mener er B7 sprint, som er for senkede biler, og som også er enda fastere. Når det gjelder Koni mente en tidligre kollega at de hadde dårlig holdbarhet om dagen, og at venner av han kun kjørte en sesong i BMW-club sammenheng før de måtte byttes, noe som de ikke måtte dersom de hadde Bilstein. Men det finnes det sikkert erfaring med i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...