Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan jeg får av viserne til di ekstra instrumentene som sitter i midtkonsollen? har en audi 80 sedan, er oljetemp, oljetrykk og batterimåler..... skal montere nye skiver i dem, men får dem ikke på......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en gaffel og jekk av nålene.

Det er viktig å være så forsiktig som mulig, du vil nødig havarere innmaten i måleren fordi du har jekket for hardt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke understreke hvor viktig det er å være forsiktig.. jeg ødela min speedo idag pga dette... Koster skjorta å fikse igjen : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en gaffel og jekk av nålene.

Det er viktig å være så forsiktig som mulig, du vil nødig havarere innmaten i måleren fordi du har jekket for hardt.

sikker på at dette er måten på di i midtkonsollen, for gjorde det på bensinmåleren og vanntempen i speedometeret, og der gikk det fint å løft dem rett av............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at dette er måten på di i midtkonsollen, for gjorde det på bensinmåleren og vanntempen i speedometeret, og der gikk det fint å løft dem rett av............

 

Jeg ser ikke noen annen løsning på at det orginalt er skiver bak viserne enn at viserne er presset på plass sist. Å jekke visere med suksess har sannsynligvis dårligere sjans å lykkes enn russisk rulett, så hvor langt tør du å gå?

Jeg synes sorte skiver med røde tall er fint jeg :)

 

Men uansett, forsiktig er stikkordet. Garanti for at det går bra kan vel ingen gi deg desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ikke noen annen løsning på at det orginalt er skiver bak viserne enn at viserne er presset på plass sist. Å jekke visere med suksess har sannsynligvis dårligere sjans å lykkes enn russisk rulett, så hvor langt tør du å gå?

Jeg synes sorte skiver med røde tall er fint jeg :)

 

Men uansett, forsiktig er stikkordet. Garanti for at det går bra kan vel ingen gi deg desverre.

 

hmmmm, tørr jeg detta da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm, tørr jeg detta da.....

 

 

prøver du det ikke så vil det heller aldri komme til å bli bra da... sier seg sjøl lixom =) hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.