Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd reserve hjul på boks?

Lurte på å erstatte det orginale reservehjule med en slik boks,men vet ikke om jeg tør å stole på det.... Blir dekke ødelagt når man har brukt midlet,eller får man renset det etter rep?

Trenger man å jekke bilen opp for å bruke det, å eventuelt vilken type anbefales?: klø :

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har utelukkende god erfaring med dette produktet. Har også kasta ut reservehjulet. Men det du må huske på er at de ikke kan tette alle hull og den hjelper ikke hvis du har fått hull i dekksiden. Dessuten tåler den vel ikke mer enn 160-180kmt eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har utelukkende god erfaring med dette produktet. Har også kasta ut reservehjulet. Men det du må huske på er at de ikke kan tette alle hull og den hjelper ikke hvis du har fått hull i dekksiden. Dessuten tåler den vel ikke mer enn 160-180kmt eller noe

 

Å dekke blir ikke ødelagt etter at boksen er brukt? Hvilken type bruker du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekket blir ikke ødelagt nei, men man kan oppleve noe vibrasjoner hvis man ikke kjører med en gang man har fyllt på. Husker ikke hva den typen jeg bruker heter, men vil anta at de fleste er brukandes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har positive å bruka reservedekk på boks. har prøvd biltema sin men den funka dårlig. har brukt den fra esso mest og funker heilt fint meen har lagt merke til at viss boksen er veldig kald så funker den dårlig, men må vera varm, vertfall håndvarm når du skal bruka den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte en hel vintersesong på den guffa der med den gamle bilen.

Funka helt fint det, men no jævla griseri å få dritten av felgen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reservehjul på boks er bare for nødrep, du bør få rensa ut igjen all dritten du fyller inn i dekket og få lappa det skikkelig så snart som mulig.

Husk at du får ubalanse i hjulet når du fyller det med tetningsmiddel.

Einaste rep måte som er lovlig er "paraply" fra innsida, visst det skal være varig og ikkje bare nødrep.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sladda i fortauskanten i gardplassen med bilen til pappa så det ble sprekk i dekksiden. Fyllte i guffe og holdt kjeft. Og han merka ikke noe og nå er bilen solgt. Men jeg hadde nok litt flaks og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reserve dekk, hva er det???? ;)

Bilen min er levert uten den.

 

Har utelukkende gode erfaringer med lappesaker på boks.

Har aldri brydd meg med å få lappet det ordentlig etter på heller. I noen tilfeller har jeg også latt årsaken til hullet sitte (selv om det står på boksen at det skal fjernes).

Følg instruksjonene på boksen så ungår du vibrasjoner (fyll på og kjøre i minimum 15 minutter ikke over 80km/t).

Har faktisk kjørt flere sesonger på dekk med guffe i.

 

 

NB. Lappesaker på boks hjelper ikke på dekk med slange i. Noen dekk til offroadere og hengere har slanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Da blir det en tur på Esso`n å handle etter at jeg blir færdi på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det funka bra jeg.. Måtte tette en bitteliten lekasje i dekket til dama her om dagen.. Var sånn at dekket ble flatt etter en måned, så vet ikke helt hvor lekasjen var.. Tappa ut lufta, kjørte på med sånn guffe, kjørte en tur på ca 10 min og etterfylte litt luft.. Det som overrasket meg var at den boksen klarte nesten å få dekket til riktig lufttrykk også.. Skal iallefall jeg ha i bilen min.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det funka bra jeg.. Måtte tette en bitteliten lekasje i dekket til dama her om dagen.. Var sånn at dekket ble flatt etter en måned, så vet ikke helt hvor lekasjen var.. Tappa ut lufta, kjørte på med sånn guffe, kjørte en tur på ca 10 min og etterfylte litt luft.. Det som overrasket meg var at den boksen klarte nesten å få dekket til riktig lufttrykk også.. Skal iallefall jeg ha i bilen min.. : rock :

 

Det er vel lov å skryte av produkt merket også :cool:

Greit å vite andre har brukt og kan anbefale videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel lov å skryte av produkt merket også :cool:

Greit å vite andre har brukt og kan anbefale videre :)

 

Så kravstor du er da?? :nana:

 

Biltema stod det visst på boksen.. Funka faktisk bra.. Ventilen tetta seg så måtte skifte "innmaten" i ventilen for å få etterfylt luft da men.. Første gang jeg bruker dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.