#1 Skrevet November 30, 2005 Noen som har en idè om hva ET er på disse felgene? : Ronal Turbo 7*15 Med 195/50 - 15 dekker. Står på golf 1 gti, som vist på bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Sist jeg hadde kontakt med dem så var det snakk om at de stort sett bare hadde vert produsert i ET27 og ET18 så er vel en av dem da tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2005 Ronal Turbo R10 fåes i ET 8-37mm Mine var ET 28 og ligner på bildet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 Må rette på meg selv her nå. Man får dem kun i ET37 for tiden men ET28 kommer med tiden igjen det også. siste jeg fikk fra Ronal: "R10 in 7x15 4x100 are available with ET37 at the moment. ET28 is not in stock but we expect to get them in the near future. LS in 7,5x15 with ET25 is available. The wheel is not a basic wheel so it fits only older VW and old BMW 3-Series E30." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2005 7,5x15 ET 25 må jo være perfekt? Ønsker meg dette på mitt prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2005 lite tips er og dra over grensa. For og få tak på ronal felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2005 7,5x15 ET 25 må jo være perfekt?Ønsker meg dette på mitt prosjekt. Det blir da Ronal LS, får dessverre ikke R10 Turbo noe bredere enn 7" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2005 Ett annet tips er å surfe litt på ebay.de Der kan du være heldig(som jeg var) å komme over ferdig polerte med gammel skrift eller uten som er det peneste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2005 De Ronal Turbo felgene på bildene er for øvrig til salgs visst noen er interessert... Send gjerne mail/pm stianhei123@hotmail.com Burde kansje legge dem inn på deler i forumet her...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...