#1 Skrevet November 30, 2005 Skulle skjekke olje osv i dag, og da fant jeg noe som lignet på en pastaskrue (nei, jeg har ikke prøvd å koke den der med vilje) flytende i ekspansjonstanken. Den var av plast, ca 1 cm i diameter og 1,5 cm lang. Ser tydelig tegn på at det har vært noe mer i begge ender på den. Hvor stammer den i fra? Har lenge hatt dårlig varme i kupèen selv om motoren har vært varm. Er det noe kritisk? Vil nødig ut å skru bil nå i 15 blå. Bilen er en Golf II GTI 8V 84 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Flotør for kjølevæskenivåvarsling kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2005 Vil tro den kommer ifra radiatoren..... For inni radiatoren ligger det lange sånne "pastaskruer" i kanalene der.... En gang da radiatoren min sprengte så kom det masse sånne som var ca 40-50cm lange ut ifra radiatoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 ok. takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...