#1 Skrevet November 30, 2005 Driver og vurderer å kjøpe meg en VW Touran TDI.... Går d an å få den fet? Må ha noen tips til styling og hvor det kan skaffes! Bilen jeg har sett på er forøvrig svart Highline med div krom,18"RS6++ Noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2005 Går d an å få den fet? Jepp! Det går an.. Et eksempel er jo Trond W Grøvdal sin her på forumet. Har ikke satt meg sånn inn i Touran-markedet at jeg kan fortelle hva som finnes til den, men det er det jo som du ser andre som kan svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2005 Ser ut som votex styling og noen spreke 19tums ruller.. sikkert et orakel her inne som har litt spesifikk info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2005 Ser ut som votex styling og noen spreke 19tums ruller.. sikkert et orakel her inne som har litt spesifikk info:) Er vel MS Design om jeg ikke tar feil, og spreke 19" ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...