Anbefalte innlegg

Bilen er en 100 Type 44.

Jeg har en slakke i drivverket mitt.

Lurer på om det er mellomakselen kanskje (diffen?)?

Er ikke helt sikker? Men en ting er jeg sikker på og det er at jeg lyst å bli kvitt den.. Hva kan gjøres?

Er det noe som kan overhales/byttes/?

Hva burde jeg sjekke først?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt slark vil og skal det alltid være der, men ikke noe overstadig. Dårlige foringer i fester og slikt er som oftest et større problem enn slark i selve drivverket.. Begynn der, mye enklere og billigere.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan love deg, bytt girkassefestene og du merker stoor forskjell. Har ikke disse vaert byttet paa din foer er de garantert oedelagt.

Slark i girkasse forsterkes vanvittig hvis festene er daarlige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt slark vil og skal det alltid være der, men ikke noe overstadig. Dårlige foringer i fester og slikt er som oftest et større problem enn slark i selve drivverket.. Begynn der, mye enklere og billigere.. ;)

Nå skal det meste av foringer være byttet. Men kan foringer i festene til diffen vær dårlige? (om det er noen dær i det hele tatt?): klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan love deg, bytt girkassefestene og du merker stoor forskjell. Har ikke disse vaert byttet paa din foer er de garantert oedelagt.

Slark i girkasse forsterkes vanvittig hvis festene er daarlige.

Er det mange fester2 eller 4? to forran og to bak eller bare et av hvær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat samme problem..men har ikke vært under å kikka enda: rolleyes regna egentlig med at det er noen foringer i diffen men: klø : var forsåvidt sånn på den forige 100Qen og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.