#1 Skrevet Desember 1, 2005 Bilen er en 100 Type 44. Jeg har en slakke i drivverket mitt. Lurer på om det er mellomakselen kanskje (diffen?)? Er ikke helt sikker? Men en ting er jeg sikker på og det er at jeg lyst å bli kvitt den.. Hva kan gjøres? Er det noe som kan overhales/byttes/? Hva burde jeg sjekke først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2005 Litt slark vil og skal det alltid være der, men ikke noe overstadig. Dårlige foringer i fester og slikt er som oftest et større problem enn slark i selve drivverket.. Begynn der, mye enklere og billigere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2005 Jeg kan love deg, bytt girkassefestene og du merker stoor forskjell. Har ikke disse vaert byttet paa din foer er de garantert oedelagt. Slark i girkasse forsterkes vanvittig hvis festene er daarlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 Litt slark vil og skal det alltid være der, men ikke noe overstadig. Dårlige foringer i fester og slikt er som oftest et større problem enn slark i selve drivverket.. Begynn der, mye enklere og billigere.. Nå skal det meste av foringer være byttet. Men kan foringer i festene til diffen vær dårlige? (om det er noen dær i det hele tatt?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2005 Jeg kan love deg, bytt girkassefestene og du merker stoor forskjell. Har ikke disse vaert byttet paa din foer er de garantert oedelagt.Slark i girkasse forsterkes vanvittig hvis festene er daarlige. Er det mange fester2 eller 4? to forran og to bak eller bare et av hvær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2005 har akkurat samme problem..men har ikke vært under å kikka enda: rolleyes regna egentlig med at det er noen foringer i diffen men: klø : var forsåvidt sånn på den forige 100Qen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...