Anbefalte innlegg

Hei

Da hadde jeg endelig fått meldt meg inn i klubben jeg også.

Det jeg lurer på er om noen har noen tips om hvor jeg kan få lakkert noen deler på bilen min. Jeg skal lakkere begge fangerene og lakkere bilen helt ned. Er vel mange som har gjort dette? Tips om hvor jeg kan få utført dette til en fornuftig pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38 innom men ingen som har noe svar til meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper sikkert å skrive hvor du holder til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

My bad...hadde glemt å oppdatere profilen:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inge Høyers billakkering i Brobekkveien 102 kan anbefales.

Tlf.22 64 88 60

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen aner hva jeg må regne med å gi for jobben så kom gjerne med dette også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en ringerunde til lakkerere i området, eller enda bedre: Dra dit med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt rundt til en del verksteder og de fleste vil helst ikke ta på seg jobben i frykt av at lakken vil flasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matt ned plastikk selv. Du trenger ikke plastmykner på noe av delene. Kan for å være ekstra forsiktig ha plastmykner i lakken på listene på dørene.

Jeg pusset over med pussepapir og grunnet ikke engang. Har kjørt på det i 5 måneder nå, og ingenting flasser enda. Jeg hadde heller ikke i plastmykner på listene. Skal kanskje ta de opp igjen senere.

Det som er mest viktig er at du bruker fint nok papir, som ikke riper plasten. Deretter få vekk stygge nupper og slikt i plasten etter steinsprang og slikt. Vask veldig godt med silikonfjerner.

Lever bilen på lakkverksted å be de lakke den. (Jeg fikk en kompis til å ta det) Ble veldig bra, men pass på å ikke vær for hard med høytrykk senere. Jeg bruker kun vannslange og svamp.

Hvis du er veldig nøye, er det sykt mye arbeid å ta av fangere, kanalskjørt. Skjørtene var limt hos meg, og det var ekstremt vanskelig å komme til på bilen min, grunnet ryggesensor, bose og cd veksler bak, samt et litt trangt motorrom foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt rundt til en del verksteder og de fleste vil helst ikke ta på seg jobben i frykt av at lakken vil flasse.

Dette er bare bullshit og si at de er redde for at det skal flasse ... er bare å bruke skikkelig plastgrunning det....

Disse bilene kommer jo til og med lakkert ned i fra fabrikk også ..men dette koster en 6-7000 ekstra...

Min svoger jobber som billakkerer og har også jobbet for Inge Høyer , han jobber nå hos AS billakkering tlf 22186345 , ta en tlf dit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg har fått fikset dette nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg har fått fikset dette nå.

Hvor mye måtte du ut med? Ble det bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min svoger jobber som billakkerer og har også jobbet for Inge Høyer , han jobber nå hos AS billakkering tlf 22186345 , ta en tlf dit

Det telefonnummeret går til "Nydalen Døgnenhet". Stemmer det nummeret? Skulle tatt meg en tur selv serru..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye måtte du ut med? Ble det bra?

Det ble utrolig bra. 6000 inkl demontering og montering. Lakkering av hele framfangeren og bakfangeren pluss helt ned rundt om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det telefonnummeret går til "Nydalen Døgnenhet". Stemmer det nummeret? Skulle tatt meg en tur selv serru..

Sorry , skal vel være 22631845, eller prøv 22074910

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.