Sikringsboks, relè G60, Corrado/Golf! Hjelp

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har et bilde av en sikringsboks i front, eller om noen kan si meg om det sitter et relè i front av boksen med en tjukk rød ledning fra releèt og til nr2 fra høyre på toppen av boksen?

Det er kun et relè som sitter på motorledningsnettet mitt, men finner ikke ut hva det er... Trenger hjelp!!!

Og det går altså en rød tjukk ledning fra den og til en enkel stikker som jeg mener skal sitte nr. 2 til høyre på toppen av boksen!! Bensinpumpe eller ECU relè` kanskje.

Mvh Eirik Andrè

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst noen har bilder, eller hvet hva det releet er til er det kanon. Hvilke nr det står ect.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen: Jeg trenger seriøst hjelp. Ingen som hvet noe? Kun en stikker som det er mulig og få et rele på, som sitter på motorledningsnettet.... Trenger svar?!!!!

Takk for meg.

Kopi av DSC00186.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bruke akte eller et el schema. eller ikke bry deg om den sokkelen også ser du om du trenger å bruke den i detheletatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen må da ha svar på dette... denne sitter da vel i en hver G60..?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen må da ha svar på dette... denne sitter da vel i en hver G60..?!

Ser ikke ut som det er så lett... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det relèet som sitter inni sikringsboksen på

bilen eller?? Så litt på det idag, men ble ikke akkurat nå

mye klokere på det du skrev til meg i går.

Kan ta bilde av hele sikringsboksen i morgen hvis du vil??

Joar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det relèet som sitter inni sikringsboksen på

bilen eller?? Så litt på det idag, men ble ikke akkurat nå

mye klokere på det du skrev til meg i går.

Kan ta bilde av hele sikringsboksen i morgen hvis du vil??

Joar

Ja sitter inni bilen på boksen :) Så skal det gå en rød ganske tjukk ledning fra den stikkeren, til nr.2 fra høyre på toppen av boksen inne i bilen. Var hvertfall slik det så ut på det gamle nettet. Men den røde tjukke ledningen sitter nå på det nye også, så da tenkte jeg da satt likt!?!:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en tur ned i bilen for å sjekke men er ikke helt sikker på hvem relè du mener hos meg var det to stk. et som det ikke var noe rele på den hadde 5 ledninger tilkoblet. en hvit og rød, 2 svarte, en brun og en rød. disse var 2,5 kvadrat(rød ring) Ikke i bruk. den andre kontakten var det relè på som het 90 og tilkoblet 8 stk ledninger. blant annet en rød som er 4 kvadrat. mulig det er den du mener. hvis det så er det den som styrer viften på radiatoren etter du har skrudd av tenningen(blå ring). jeg mener det var det jeg kom frem til når jeg drev å bygde om min bil til G60.

DSC02234.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.