Anbefalte innlegg

Hei. : klø :

Sikringen til spidometeret/kombiinstrument/varmeseter ryker hele tiden på Audi,n. Det lyser men alle nåler står i bunn. Noen som har vært borti dette problemet før??

Håper på noen raske svar.

 

Bjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du har kortslutning i varmeelementet i sete på fører eller passajerside?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har seg slik at sikringen ryker når jeg setter bilen i revers.: bh : Noen som vet hvor bryteren på kassa sitter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres veldig ut som en feil jeg styra på med på en 100 1990. Men da gikk sikringen for lyset i instrument osv. Nålene fungerte.

 

Problemet var da ryggelysbryteren. Samme hvilket gir jeg satte den i gikk sikringen. Den står over drivleddet på førersiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ryker sikringen kun i revers så da er det vel enten brudd i ledningen eller bryteren. Kan en koble bort strømmen før og etter bryteren for å se om det er den som er røket?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ut kontakten, så finner du fort ut om det er selve bryteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve på det. :) Og er det noen som har flere teorier så er det bare å komme mmed dem :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.