#1 Skrevet Desember 1, 2005 Hei. Sikringen til spidometeret/kombiinstrument/varmeseter ryker hele tiden på Audi,n. Det lyser men alle nåler står i bunn. Noen som har vært borti dette problemet før?? Håper på noen raske svar. Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2005 Mulig du har kortslutning i varmeelementet i sete på fører eller passajerside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2005 Det har seg slik at sikringen ryker når jeg setter bilen i revers. Noen som vet hvor bryteren på kassa sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2005 Dette høres veldig ut som en feil jeg styra på med på en 100 1990. Men da gikk sikringen for lyset i instrument osv. Nålene fungerte. Problemet var da ryggelysbryteren. Samme hvilket gir jeg satte den i gikk sikringen. Den står over drivleddet på førersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2005 Her ryker sikringen kun i revers så da er det vel enten brudd i ledningen eller bryteren. Kan en koble bort strømmen før og etter bryteren for å se om det er den som er røket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2005 Dra ut kontakten, så finner du fort ut om det er selve bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2005 Da skal jeg prøve på det. Og er det noen som har flere teorier så er det bare å komme mmed dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...