Oslo: Spillsøndag på XBOX 360

Skal vi ta en spillsøndag før jul?  

11 stemmer

  1. 1. Skal vi ta en spillsøndag før jul?

    • Ja. Må få noe annet å tenke på en julemas
      10
    • Nei. kan ikke
      1


Anbefalte innlegg

Hva synes folket om en spillsøndag på XBOX 360 med spillet Project Gotham Racing 3

Pepperkaker og gløgg vil bli servert.

 

Vi må ta det ganske snart før det blir alt for mye julestri.

 

Sted: Netshop sine lokaler på Kalbakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søndag 11. kan jeg iallfall. Kanskje greit å ta det mellom vanlig samling i nettshop på mandag og Dolly's den 15. desember!? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, samme når. Dette er en prioritert oppgave. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi skal få det til søndag den 11. må folk være raske + at jeg håper Andreas kan svare i tråden om det passer den dagen

 

Edit: 4 stk har sagt ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 11. passer bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å få lov av sjefen, har friskt i minne sist gang når vi spilte GT4, var arti det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er virkelig flink å få til aktiviteter i deres lokallag, absolutt eksempel til etterfølgelse for oss andre : rock :

 

Men vær OBS på at dette fort kan bli en kveld med masse problem da Xbox 360 vistnok har satt uoffisiell verdensrekord i bugs og kræsjer mer enn MS liker å innrømme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vær OBS på at dette fort kan bli en kveld med masse problem da Xbox 360 vistnok har satt uoffisiell verdensrekord i bugs og kræsjer mer enn MS liker å innrømme :)

 

Ehhh, nei? Nerdenes forumverden har ofte sett ned på boksen ja, men av grunner vi har avdekket brukerfeil på for lenge siden (hvor "vi" er distributørene). Personlig tror jeg nok nerdenes verden har hatt så enorme høye forventninger til Xbox 360 at hverdagens dems ble knust da dem kom...

 

Min erfaring deler jeg med en stor profesjonell brukergruppe av Xbox 360. Selv har jeg hatt boksen i godt over en uke nå og den har fått kjørt seg relativt hardt. Har hatt null problemer med boksen og er stoooorfornøyd med det den leverer av ytelse.

 

I tillegg har vi også en Xbox 360 stående til demonstrasjon for våre kunder som da også har vært i bruk konstant 12 timer hver dag i 10 dager nå. Den har enda ikke feilet, og de fleste er strålende imponert over boksen.

 

Mine kollegaer hos andre Norske Xbox 360 leverandører og mine bekjente er alle strålende fornøyd med Xbox 360. Det er en liten aktiv forumbrukende brukergruppe som har klart å gi denne boksen et dårlig rykte, ingenting annet.

 

Xbox 360 er og forblir en suksess. Forumene overveltes av grineunger og nerder som ikke sitter inne med kompetanse til å uttalse seg. De som faktisk har kompetansen uttaler seg ikke på disse store spillforumene... derfor går ryktet om at boksen er noe dritt.

 

Den får nok helt klart oppdatering underveis for å bli enda bedre, men modellen som er ute nå er absolutt ikke dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med

 

Jeg har med noe til deg også Ørjan, så du må nok pent komme ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med noe til deg også Ørjan, så du må nok pent komme ja. :)

 

Ingen fare, julebaksten er ferdig:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fare, julebaksten er ferdig:glad:

 

Du har med julebakst ja.. Gull gull ;) Muhahhaa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har med julebakst ja.. Gull gull ;) Muhahhaa...

 

Om ikke julebakst så var jeg en tur innom fabrikkutsalget til Hval sjokolade tideligere i uken så nå ligger det 7 kg med sjokolade i bagasjen på Touranen. Blir spennede å se hvor mye som forsvinner på turen fra Bergen til Oslo i morgen:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når klokken starter morroa?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber 12 timers nattevakt denne helgen, så jeg dukker nok ikke opp før i 16-tiden uansett når dere har tenkt å sette igang :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi starter ved 12-13 tiden

Ikke sant Andreas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi starter ved 12-13 tiden

Ikke sant Andreas?

 

Sant, John-Arild.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok litt senere, skal på julebord, så for se når jeg våkner:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg oppe omsider også, så nå er jeg snart på tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer om en tre kvarters tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har tilmed dansken våknet til live.. :rolleye: Stikker innom så snart jeg har fått i meg frokost og vært en tur i dusjen : vinke :

 

 

Edit: Med 12 timers nattevakt i sikte ble hvile prioritert fremfor fornøyelse... Sorry..!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en vellykket dag på Kalbakken er unnagjort.

De mest hardbarkete av oss kom oss ikke derfra før nærmere halv ett i natt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres kult, si for følge med litt bedre i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får du gjøre Runar. Det er skikkelig gøy, og med 54" flatskjerm gjør det ikke så mye å kjøre to på samme skjerm akkurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger er en gris til å kjøre fra UP og FBI i NFS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.