Hjelp og tips ang ombygging

Anbefalte innlegg

Hva må til å hva må gjøres for å få en 100q ombygt til 200?

Tips mottas med STOR takknemlighet.

 

Da tenker jeg på godkjenning og slikt...

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må til å hva må gjøres for å få en 100q ombygt til 200?

Tips mottas med STOR takknemlighet.

 

Da tenker jeg på godkjenning og slikt...

 

På forhånd takk

hva tenker du på med ombygging da? motor? hvis det er mc motor skal det vel ikke være noe problem siden de er levert med den orginalt. Jeg har nå kg motor da, men regner med det skal gå greit allikevell. er vel typ44 begge.

 

Å det er ikke vits å ta kontakt med Tom Sagerud på møller for han har bare papirer for ombygging fra fwd til 200tq. men du har vel ikke quattro: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tenker du på med ombygging da? motor? hvis det er mc motor skal det vel ikke være noe problem siden de er levert med den orginalt. Jeg har nå kg motor da, men regner med det skal gå greit allikevell. er vel typ44 begge.

 

Å det er ikke vits å ta kontakt med Tom Sagerud på møller for han har bare papirer for ombygging fra fwd til 200tq. men du har vel ikke quattro: klø :

 

100q = 100quattro

en -85 2.2uten turbo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100q = 100quattro

en -85 2.2uten turbo

ok, skjønte egentli at q=quattro, men men.

 

Som sagt så skal det ikke være noe stort problem å få godkjent en bil med motor som den typen er levert med orginalt, typ44Q er levert med turbo mc 165hk.

 

Jeg for min del satser heller på turbo først, så skal jeg vel alltids få den godkjent hvis jeg må. Jeg var i kontakt med en her på forumet som skulle ha godkjenningspapir for kg motor, men han fant det ikke. kan jo si fra hvis jeg får tak i noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.