#1 Skrevet Desember 1, 2005 Er i full gang med pakking og flytting her, så jeg vil benytte anledningen å takke for meg i Oslo lokallag. Synes jeg har blitt godt mottatt her, og hvis alle lokallag er slik er det ikke noe å være redd for hvis man lurer på å tørre og gå på lokallagsmøte Ut på nyåret vil jeg nok tre inn i Ålesund lokallag igjen, men det gjenstår å finne seg noe husvære først. Takk for nå karer, så sees vi på treff til våren/sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2005 Takk for nå Kenneth. Lykke til med flytting og skulle du ombestemme deg så vet du hvor du finner oss... hehe. Vi sees til sommern Mvh Arne Waadeland Oslo lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2005 Å velkommen skal du vær i Ålesund Lokallag Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2005 Å velkommen skal du vær i Ålesund Lokallag Mvh I år igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2005 Lykke til med flyttinga, og som Arne sier, så er du (og andre) velkommen tilbake når som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2005 Hade ja: vinke : Ses på treff:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2005 Hade bra Kenneth! Lykke til i Ålesund.. Så må du komme å besøke oss hehe! Sees på treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2005 henger litt etter. men synd at du flytter kenneth. hyggelig å snakke meg deg. lykke til med a3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...