Bremselys lyser hele tiden etter bytte av baklykter

Anbefalte innlegg

Fått nye baklykter til audien(b5, 97m)

På de orginale lyktene er bremse og kjørelys på samme pære.

21/5w

Det er det samme på de nye, men her lyser begge 2 på samme hele tiden såvidt jeg har sett.

Noen som har noen erfaringer med det?

 

Det høytsittende bremselyset funker som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått nye baklykter til audien(b5, 97m)

På de orginale lyktene er bremse og kjørelys på samme pære.

21/5w

Det er det samme på de nye, men her lyser begge 2 på samme hele tiden såvidt jeg har sett.

Noen som har noen erfaringer med det?

 

Det høytsittende bremselyset funker som vanlig.

 

 

Mulig du må bytte om litt på de stikkerne der? Jeg måtte iallefall bytte om ryggelys og kjørelys tror jeg det var når jeg bytta til facelift.. Hvilke lykter har du kjøpt nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du må bytte om litt på de stikkerne der? Jeg måtte iallefall bytte om ryggelys og kjørelys tror jeg det var når jeg bytta til facelift.. Hvilke lykter har du kjøpt nå da?

 

Yepp, skal måle litt med prøvelampe i morgen så finner man vel ut noe tror jeg.

Kjøpt FK sine klarglass lamper, røde/hvite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt FK sine klarglass lamper, røde/hvite.

 

 

Det høres goodi ut! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn da skal det være fikset.

Kan ikke si jeg er imponert over kvaliteten over de lyktene her.

Virker som billigste sort pæreholdere osv.

Feilen var at pæren satt i feil vei, er jo kjøre og bremselys på samme pæra og da skal de gå kun en vei for at det skal bli riktig når man setter i pæra.

De hadde byttet om ledningene på det her så da måtte man leke litt med kabelsko. Og det samme med rygge og blinklys. Kan hende det er noe pga at det er tyske og ikke norske men uansett.

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn da skal det være fikset.

Kan ikke si jeg er imponert over kvaliteten over de lyktene her.

Virker som billigste sort pæreholdere osv.

Feilen var at pæren satt i feil vei, er jo kjøre og bremselys på samme pæra og da skal de gå kun en vei for at det skal bli riktig når man setter i pæra.

De hadde byttet om ledningene på det her så da måtte man leke litt med kabelsko. Og det samme med rygge og blinklys. Kan hende det er noe pga at det er tyske og ikke norske men uansett.

 

:rolleye:

 

Hmm,det hørtes rart ut,FK er jo kjent for meget høy kvalitet? : klø :

Mine JOM lykter er det veeeldig bra kvalitet på i hvertfall,skulle tro de var org i fra Møller.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn da skal det være fikset.

Kan ikke si jeg er imponert over kvaliteten over de lyktene her.

Virker som billigste sort pæreholdere osv.

Feilen var at pæren satt i feil vei, er jo kjøre og bremselys på samme pæra og da skal de gå kun en vei for at det skal bli riktig når man setter i pæra.

De hadde byttet om ledningene på det her så da måtte man leke litt med kabelsko. Og det samme med rygge og blinklys. Kan hende det er noe pga at det er tyske og ikke norske men uansett.

 

:rolleye:

 

måtte bytte om akkurat de samme kablene på de samme lyktene på min a4. så er nok en gjenngansfeil det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.