#1 Skrevet Oktober 4, 2004 noen såmm vet vilket årstall audi hadde dette i bakhånd? har en kompis med prelude.. å jeg skulle likt å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2004 Går ein 5 dørs Mitsubishi Galant her i "dalen" med firhjulstrekk og firhjulssving, men legg ikkje merke til det egentlig. Trur det må vere ein slags toppmodell. Fullt med utstyr og rundt 170gamp trur eg (Men er ABSOLUTT ikkje sikker. Meinar berre eg har høyrd det... men dokke veit: Ei fjær, fem høns.. blabla) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø noen såmm vet vilket årstall audi hadde dette i bakhånd? har en kompis med prelude.. å jeg skulle likt å er det virkelig ingen?!? såmm vet når audi hadde 4ws på trappene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg vil tippe det var rundt 82-83, som et forsøk på å rette opp rallybilens understyring. I stedet gjorde de jo bilen kortere. Jeg nevnte at jeg leste om dette i et blad, det var det engelske bladet "Car" og var fra rundt 86-87 tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2004 hehe... da er det bare å undersøke når honda kåmm med ideen... å om hondas 4ws var noe bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2004 Husker jeg så reklamefilm på eurosport eller no sånn når jeg var bitteliten, det var en sølv audi 100/200 med 4ws som VIRKELIG svingte, var ikke snakk om noen få grader der nei, bilen kjørte i en perfekt sirkel Rart hva man husker, men dette har brent seg inn i ett lite barns sinn i nesten 20 år nå, tipper jeg var enrundt 3 år gammel? (81 modell jeg;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...