#1 Skrevet Desember 2, 2005 Heisann folkens. Nå har vinteren kommet og halve spoilerleppa mi dratt. Så nå ønsker jeg noen tips til hva jeg skal kjøpe. Hadde fra før ei leppe fra projekt zwo, men vil ikke ha den samme igjen. Kommer på det samme om det er fanger eller leppe dere foreslår. Jeg vil ikke ha noe som gjør så alt for mye ut av seg, da jeg liker det litt diskre. Liker R32 fangeren, men den er så dyr i innkjøp. Kan også slenge med forslag til sideskjørt og hekkspoiler, men det er fronten som er viktigst da jeg har så smått bestemt meg for resten. Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2005 Caractere styling er konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2005 sideskjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2005 Sideskjørtet var iallefall ikke dummen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2005 Noen som vet hvor mye den originale stylinga (votex) koster? Evt. hvem flere enn møller som selger den. Har funnet den hos ecstuning, men frykter at det blir dyrt med frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2005 Evt. hvis noen skal til Tyskland og har veldig lyst til å ta med en R32 fanger til meg med det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2005 Ingen som vet om andre plasser enn møller som har votex stylinga? Noen som vet hvor mye den koster hos møller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...