#1 Skrevet Desember 2, 2005 Du hadde kjøpt pærer et sted på nettet... noen som var helt blåe. Ligner xenon. Du hadde også kjøpt "angel eyes" på ast for en Utrolig billig penge.... Kan du melde deg? Skulle visst hvilke side på nette som hadde de pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2005 Juhu.. er meg det.. den fine bilen min med liksom xenon..jeg har kjøpt dem på en side som heter racesport.no.. bare og slå seg løs å handla. Koster ikke skjorten på den siden heller.. og har en del forskjellige typer lys til bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2005 Suldal Ove?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2005 Takk for at man svarer kjapt på dette forumet. Hvilke av disse pærene er det du har kjøpt. Så på de plasma pærene... Er det dem? SKal ha i både kjøre-lys og sprederene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2005 Jeg har kjøpt dem som er helt nede på siden.. h7 type.. og til Andreas Karlsen.. ja suldal ove.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...