nighTTaction R A C I N G goes Essen 2005! BILDER!

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes Q7 var fæl?

Nei , den er fæl....

Husker jeg hadde problemer med å ikke skrive et innlegg på tråden "endelig er den her" ;)

Skulle jeg først kjøpe en slik "kassebil" så hadde nok valget falt på et annet merke : smil :

Tpc :

Var mye fine bilder dere hadde tatt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla gutta boys....

Ser ut til å ha vært en knalltur detta...vurderer sterkt å henge meg på neste år når jeg så alle de rå bilene og ihvertfall når jeg så jentene som stod der og smilte... :-)

FLotte bilder!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla gutta boys....

Ser ut til å ha vært en knalltur detta...vurderer sterkt å henge meg på neste år når jeg så alle de rå bilene og ihvertfall når jeg så jentene som stod der og smilte... :-)

FLotte bilder!!

Er absolutt å anbefale!! Så det må du få med deg neste gang.

Var helt sinnsykt rått!

Gleder meg alt til neste gang..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som synes Q7 var fæl?

Ikke lett å få til bra design på en slik stor "kassebil", men synes den ser ok ut. Mye penere enn f.eks BMW X5 og står heller ikke tilbake for Mercedes ML synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns faktisk ikke Q7 så noe ille ut jeg. Som nevnt allerede her, så ser den i alle fall bedre ut enn Mercedes og BMW sine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man først vært på Essen Motorshow, så vil man tilbake, har vel vært der 8ganger hvis jeg ikke husker helt feil, mye bra å se på messa, plus mye man ikke for tak i Norge.

PS. Plus j''vlig god 350gram biff eller hva syntes dere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla gutta boys....

FLotte bilder!!

BLir busstur til neste år også så det er bare å hive seg med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man først vært på Essen Motorshow, så vil man tilbake, har vel vært der 8ganger hvis jeg ikke husker helt feil, mye bra å se på messa, plus mye man ikke for tak i Norge.

PS. Plus j''vlig god 350gram biff eller hva syntes dere:)

Helt enig!!

Og blir nok ny tur til neste år ja....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og A3 som alle har sett! Den var også til salgs!

TThomaz

Har du noen flere bilder av interiøret i den A3`n eller. Det er den fineste A3 jeg noengang har sett og den ble så enda mye fetere etter at han trakk om alt interiøret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du ett Lars. Kan tryggt si at her er det gjort litt ja! Kanon bra jobba soer jeg bare.

TThomaz

A3 innevendig.jpg

A3 innvendig2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den Tysk bensinlokk løsningen! og ikke mindre en 28" på Hummer``n TThomaz og en PR kåt dame som bare kom løpende inn i bilde gitt hihi

TTHomaz

Drit nå i håpløse tanklokkløsninger og fryktelige blingbling felger og vis heller frem flere bilder av lookeren i bakgrunnen. Jeg skimter deilige detaljer som stuk, hjertebaklys, IDA`er, Early Fuchs og Porschetromler!

Mvh

Kalle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.