#26 Skrevet Desember 3, 2005 Bare jeg som synes Q7 var fæl? Nei , den er fæl.... Husker jeg hadde problemer med å ikke skrive et innlegg på tråden "endelig er den her" Skulle jeg først kjøpe en slik "kassebil" så hadde nok valget falt på et annet merke Tpc : Var mye fine bilder dere hadde tatt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 11, 2005 Halla gutta boys.... Ser ut til å ha vært en knalltur detta...vurderer sterkt å henge meg på neste år når jeg så alle de rå bilene og ihvertfall når jeg så jentene som stod der og smilte... :-) FLotte bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 11, 2005 Halla gutta boys.... Ser ut til å ha vært en knalltur detta...vurderer sterkt å henge meg på neste år når jeg så alle de rå bilene og ihvertfall når jeg så jentene som stod der og smilte... :-) FLotte bilder!! Er absolutt å anbefale!! Så det må du få med deg neste gang. Var helt sinnsykt rått! Gleder meg alt til neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 12, 2005 Bare jeg som synes Q7 var fæl? Ikke lett å få til bra design på en slik stor "kassebil", men synes den ser ok ut. Mye penere enn f.eks BMW X5 og står heller ikke tilbake for Mercedes ML synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 12, 2005 Syns faktisk ikke Q7 så noe ille ut jeg. Som nevnt allerede her, så ser den i alle fall bedre ut enn Mercedes og BMW sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 12, 2005 Har man først vært på Essen Motorshow, så vil man tilbake, har vel vært der 8ganger hvis jeg ikke husker helt feil, mye bra å se på messa, plus mye man ikke for tak i Norge. PS. Plus j''vlig god 350gram biff eller hva syntes dere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 12, 2005 Halla gutta boys.... Ser ut til å ha vært en knalltur detta...vurderer sterkt å henge meg på neste år når jeg så alle de rå bilene og ihvertfall når jeg så jentene som stod der og smilte... :-) FLotte bilder!! BLir busstur til neste år også så det er bare å hive seg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 12, 2005 Har man først vært på Essen Motorshow, så vil man tilbake, har vel vært der 8ganger hvis jeg ikke husker helt feil, mye bra å se på messa, plus mye man ikke for tak i Norge. PS. Plus j''vlig god 350gram biff eller hva syntes dere:) Helt enig!! Og blir nok ny tur til neste år ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 12, 2005 Og A3 som alle har sett! Den var også til salgs! TThomaz Har du noen flere bilder av interiøret i den A3`n eller. Det er den fineste A3 jeg noengang har sett og den ble så enda mye fetere etter at han trakk om alt interiøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 13, 2005 Her har du ett Lars. Kan tryggt si at her er det gjort litt ja! Kanon bra jobba soer jeg bare. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 13, 2005 Og den Tysk bensinlokk løsningen! og ikke mindre en 28" på Hummer``n TThomaz og en PR kåt dame som bare kom løpende inn i bilde gitt hihi TTHomaz Drit nå i håpløse tanklokkløsninger og fryktelige blingbling felger og vis heller frem flere bilder av lookeren i bakgrunnen. Jeg skimter deilige detaljer som stuk, hjertebaklys, IDA`er, Early Fuchs og Porschetromler! Mvh Kalle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...