Anbefalte innlegg

Jeg har en Golf 2 1,8CL -86, den spøtte i fra eksosen når den står å går på tomgang, har justert tenninga å bytta plugga..Men spøttinga ut av eksosanlegget e dær fortsatt.

Det e itj direkte et problem, men veldig irriterende....: bh :

 

Nånn som har peiling på ka det kan skyldes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For høy co = uforbrent bensin, litt defekt toppakning ( minker det vann på bilen? ), kondens i eksosanlegget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For høy co = uforbrent bensin, litt defekt toppakning ( minker det vann på bilen? ), kondens i eksosanlegget?

Du si nokka der ja...det skal jeg sjekke ut, veit at pakningen mellom innsuget og forgasseren er noe defekt, kanskje det er der problemet ligger?

 

Har kjøpt inn ny pakning... men fikk ikke ventilløfterne før i går, tenkte å ta alt i samme jobben, har også ny toppakning og full pakke, bytter alt med det samme det er opp...

Ligger i influensa nå for tiden så det blir ikke gjort mye denne helgen.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God bedring og lykke til med jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomgang=lite varme.

Når eksosgassene er bare litt varme bæres ikke H2O ut av eksosrøret som damp ("usynlig"), men det kondenserer på veggene i eksosanlegget og blåses ut som spytt og dråper.

Amerikanerene jeg har og har hatt har alltid hatt drenshull i største potta for å drenere vann slik at det ikke blir telehiv og mye overvann i pottene....

 

BH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.