Anbefalte innlegg

Har funne meg noen baklys på ebay som jeg har veldig løst og kjøpe.

Men jeg har ikke sedt de på noen andre biler før, så jeg lurer derfor om de er lovlig her i norge.?.

Baklys.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort og brutalt, er de E-merket er de lovlige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er de lakka med kalrlakk med svart i, noe jeg tror disse er etter hva jeg har lest om de før, så tror jeg ikke de er lovlige, selv om man skimter E-merket bak lakken :)

 

Men dette er det jo bare å spørre selger om.. Uansett så tar det ikke så lang tid å bytte tilbake til originale om du får noe kluss. Så lenge det lyser bra gjennom de så folk ser at du bremser og blinker, så er det ikke noe problem i mine øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er de lakka med kalrlakk med svart i, noe jeg tror disse er etter hva jeg har lest om de før, så tror jeg ikke de er lovlige, selv om man skimter E-merket bak lakken :)

 

Men dette er det jo bare å spørre selger om.. Uansett så tar det ikke så lang tid å bytte tilbake til originale om du får noe kluss. Så lenge det lyser bra gjennom de så folk ser at du bremser og blinker, så er det ikke noe problem i mine øyne.

 

No er jeg da ikje så god i tysk, så det blir heller vanskelig å spørre selger.

Men vis de er lakket med klarlakk med svart i, så kan man jo bare lakke over de baklyktene som man allerede har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No er jeg da ikje så god i tysk, så det blir heller vanskelig å spørre selger.

Men vis de er lakket med klarlakk med svart i, så kan man jo bare lakke over de baklyktene som man allerede har.

har gjort dette tidligere selv og det blir greit til og begynne med men etterhvert blir det ikke like bra...anbefaler ikke dette på sikt...hadde heller kjøpt de så hvis de ikke går igjennim hadde jeg bare satt på org.letteste og greieste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har gjort dette tidligere selv og det blir greit til og begynne med men etterhvert blir det ikke like bra...anbefaler ikke dette på sikt...hadde heller kjøpt de så hvis de ikke går igjennim hadde jeg bare satt på org.letteste og greieste

Får vurdere hva man blir å gjøre.

Men hvis man lakker glassene innvendig i baklyktene må det jo holde seg bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vurdere hva man blir å gjøre.

Men hvis man lakker glassene innvendig i baklyktene må det jo holde seg bra.

mulig det,aldri prøvd før...er ikke akkurat så mange lamper det er så lett med akkurat er da min erfaring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forhold til å lakkere egne lykter, så veit jeg at Supra-gutta pleier å splitte sine baklamper og lakke de på innsiden ihvertfall... men det er alltids greit å ha ett sett ekstra lykter da... i tilfelle kontroll og slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er alltids greit å ha ett sett ekstra lykter da... i tilfelle kontroll og slikt...

Vis jeg kjøper disse baklyktene, så blir det det 3 paret jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis jeg kjøper disse baklyktene, så blir det det 3 paret jeg har.
Da er det jo bare å teste å spraye selv da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte disse lampene jeg fra ebay , og de skulle være godkjente.... er orginale lamper som er lakkert med en spesiell lakk som skal være godkjent av TUV...

ser veldig bra ut på bilen , og lyser helt normalt

lamper.jpg

lampesiden.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.