#1 Skrevet Desember 3, 2005 En utrolig vakker bil... Her er et par smakebiter, gå til galleriet på Fourtitude (link nederst) for alle bildene. En av nyhetene er at bilen får stereoanlegg fra Bang & Olufsen! http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Audi/A8-S8-V8%20(D1,%20D2%20and%20D3)/S8%20-%20D3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2005 Kan også leses om på Audi.no "Nye Audi S8 er en svært eksklusiv bil. Det synes også på prisene. I Norge vil bilen koste fra kroner 1.700.000." Jaja, bare å begynne å spare da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 Steike for ett LEKKERT interiør. Der har virkelig designerne truffet smaken min så det holder hvertfall. Ja petter nå er det bare å begyne å spare: bh : Heia avgifts norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 Synes den var rå! (Men hva er det med kokeplatene i hattehylla:nana: ).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2005 Lekker bil Syns det var litt "rotete" med instrumentene....kunne godt ha spart seg for krom å blått lys for min del. Sier ikke nei takk om jeg får en sånn til jul...å jeg har vært KJEMPE snill!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 Phaeton er fiiinere Når jeg en vakker dag stifter familie skal jeg kjøpe en billigst mulig brukt Phaeton og SLAM IT! Sette cruisecontrollen på 140 km/t og skli coolt gjennom samfunnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2005 Synes den var rå! (Men hva er det med kokeplatene i hattehylla:nana: ).. "Kokeplatene" er høyttalerne i nedfelt posisjon. Ved spilling vil disse heises opp av hattehylla. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man også justere retningen på lyden ved å snu høyttalerne. Gleder meg til å høre lyden i en sånn en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2005 Virkelig strøken vogn. Syntes baken var best egentli... 2potter på hver side: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2005 Gangster vogn:tilber: Måtte jo bare prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2005 Nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2005 Gleder meg til det kommer biturbo-kit til denne motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2005 "Kokeplatene" er høyttalerne i nedfelt posisjon. Ved spilling vil disse heises opp av hattehylla. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man også justere retningen på lyden ved å snu høyttalerne. Gleder meg til å høre lyden i en sånn en. Her ser du diskanten på dashbordet i hevet posisjon, et skikkelig nydelig stykke arbeid! Jeg syns også det var utrolig pene høyttaler-griller på denne bilen, mye penere enn griller i plast som ellers matcher interiøret i både form og farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2005 Vil ikke virke grinete, men B&O er som regel bedre på design enn på lydkvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2005 Vil ikke virke grinete, men B&O er som regel bedre på design enn på lydkvalitet Hva pokker skal du med stereo-anlegg i en bil med V10 motor ?? Ville heller brukt penger på å investere i et litt åpnere eksos-anlegg men B&O er jo ikke dårlig heller da akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2005 Pen bil Men jeg synes overgangen mellom midtkonsoll og dash kunne vært gjort bedre, samt at navi i en 2006 modell burde se mer integrert ut Er det bare meg, eller står det -31.5°C på dashboardet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2005 Pen bil Men jeg synes overgangen mellom midtkonsoll og dash kunne vært gjort bedre, samt at navi i en 2006 modell burde se mer integrert ut Er det bare meg, eller står det -31.5°C på dashboardet: smil : Stort mer integrert blir det ikke, da skjermen forsvinner inn i dashbordet når den ikke er i bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 5, 2005 Stort mer integrert blir det ikke, da skjermen forsvinner inn i dashbordet når den ikke er i bruk. Bra det, bare ser litt penere ut når den er helintegrert synes jeg. Men sånn som denne er satt opp blir kanskje displayet lettere å se, da den står mye mer vinklet/høyere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...