#1 Skrevet Desember 4, 2005 Hei! Jeg har hatt litt problemer med at rust jeg har fjernet kommer tilbake igjen. Jeg lurte derfor på noen tips om hvordan fjærne rusta permanent. Etter å ha fjærna rusta, hva lønner det seg å ha på området der den er fjærnet, i tur og orden(hva burde man ha på først, så etterpå, osv..)? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2005 Flere tråder om dette fra før på forumet, slk f.eks. etter brunox. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 er det ikke slik at for å fjerne rusta helt fra karosseriet så må du punktsandblåse? for det ligger små partikler der du har slipt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 Jeg bruker punktsandblåser, et par strøk med syregrunning, så et par strøk med vanlig grunning, før videre arbeid med sparkel, grunning og lakk. Det har ikke kommet igjen rust på de plassene jeg har gjort det så lenge jeg har hatt de bilene jeg har gjort det på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2005 kan være lurt å vaske over med vann også for å vaske ut saltrester i rusten, før en forsegler med lakk og sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 Dette firmaet har noe bra stoff vet jeg. Blir ofte brukt i veteranbilsammenheng: http://www.rusthjelp.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...