#1 Skrevet Desember 4, 2005 Har en arbeidskollega som er på jakt etter bil å det står en 100 quattro avant i Steinkjer som kan virke som en bra bil. Men ville gjerne vær sikker på at det er verdt å ta turen oppover. Har vært på bomturer før når det gjelder bilkjøp å vil nødig gjøre det igjen. Ta kontakt på pm eller post her. Dette er bilen det gjelder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=851243&username= Kanskje noen kjenner til den bilen også for alt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2005 Hei. kan prøve og se på den jeg......!!skal se om jeg får tid i morgen...... er fint quattro føre her nå.. vet om enda en 100quattro til salgs jeg......hos madsenbil (møller) her.... virket i bra stand den også......bare som et tips..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2005 Hei. kan prøve og se på den jeg......!!skal se om jeg får tid i morgen...... er fint quattro føre her nå.. vet om enda en 100quattro til salgs jeg......hos madsenbil (møller) her.... virket i bra stand den også......bare som et tips..... Okay,du vet hva som er å se etter på slike biler da ?? Bremser bak inkl håndbrekk at det virker osv osv ??? Understell med alt av kuler og ledd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2005 Okay,du vet hva som er å se etter på slike biler da ?? Bremser bak inkl håndbrekk at det virker osv osv ??? Understell med alt av kuler og ledd.... Må vell gi det et forsøk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...