Anbefalte innlegg

Driver å feilsøker ABS systemet på min -89 passat.

Kom over en boks med masse irr og dritt både på kontaktene og inni boksen.

Hva er dette?? Dele nr.: 357 959 875

Står skrevet EAP på den. Hva er det og hva gjør den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å feilsøker ABS systemet på min -89 passat.

Kom over en boks med masse irr og dritt både på kontaktene og inni boksen.

Hva er dette?? Dele nr.: 357 959 875

Står skrevet EAP på den. Hva er det og hva gjør den?

Styreenhet for vindushevere; foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styreenhet for vindushevere; foran og bak.

?? Pokker!! Jaja... Da vet jeg i alle fall hvor den er. Rengjøre den og sette den på plass.

Noen som har en en oversikt over hva som er hva av alle releene på en -89 passat 2L 16V med ABS? Har en mistanke om at ABS releet mangler:(

Tusen takk for hjelpen Kay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til ABS styreenheten er det kun ett relé i tillegg som styrer showet.

Det er enten 535 907 379 X eller 535 907 379 F (sistnevnet er om du har elektronisk differensialsperre i tillegg til abs).

Siden bilen har en zillion releer tar det litt lang tid å liste alle her, men jeg håper dette hjalp litt : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelpen. Skulle egentlig til å koble ut hele ABS systemet i dag, men det ble tilfeldig vis ikke til at jeg gjorde det.

Starta opp bilen(ABS lampa lyser), rygger ut. Da hadde den slukket. Hmm... tenkte jeg... Det er ikke mulig. Men joda:) ABS`N FUNKA!!! Ikke spørr hvordan det skjedde. Var sikkert dårlig kontakt en eller annen plass. Endelig fått til skiten (så lenge det varer):)

Hvordan kan jeg finne ut om bilen har elektrisk diffsperre? Utenom og spinne da... Tror ikke jeg har noen lamper forr indikasjon i dasjbordet på noe slikt i alle fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.