Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Goodyear Eagle F1 GS-D3 dekka? Skal ha de til min A3 på nye 19" felger :)

Eller hvis dere har noen andre tips om dekk som kan brukes... Dekka skal jo være bra + at jeg vil ha et dekk med et fint mønster, litt racing stil aktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra dekk,anbefalles på det sterkeste.de er litt dyre men er verdt hver krone:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Goodyear Eagle F1 GS-D3 dekka? Skal ha de til min A3 på nye 19" felger :)

Eller hvis dere har noen andre tips om dekk som kan brukes... Dekka skal jo være bra + at jeg vil ha et dekk med et fint mønster, litt racing stil aktig

F1 gsd3 er perfekt....

De har godt feste, ser bra ut.. -Men det beste er at slitestyrken faktisk er veldig bra.:tilber:

Kjørte 3 sesonger på s4/a4 og dekka har enda en del mønster...

Og jeg kjører ikke SÅ pent... :evil:

Løp og kjøp! Jeg skal bestille nye hos interdekk nå i vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe dekk. E fornøyd med mine. Funker ganske bra i regnvær og. Henger som en klegg på veien:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også jeg har vært godt fornøyd med F1 GSD3, knallgode dekk, spesiellt på vått føre, men også på bane :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GSD-3 er et kjempedekk! Løp & kjøp!

Har mitt andre sett på MX5'en nå, og de overgår med god margin andre dekk jeg har brukt på denne bilen (Falken 451= greit nok / Pirelli P7000=bare sorgen).

De ekstra kronene du bruker på et sånt dekk, kommer du til å dra nytte av hver eneste km du kjører. I situasjoner der billigdekk skrenser og vannplaner, vil du oppdage at GSD3 er som å kjøre på skinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo i grunn ingenting å lure på da, bestiller disse så de er klare til sommeren.

Har funnet disse på dekkonline.com til 1900,- pr. dekk er vel en veldig bra pris tror jeg... Noen som har erfaring med å handle derfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra dekk!! Anbefales...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe dekk... har det på min a4 no...

Lite sporing... Ser nesten ikkje på dei at dei er brukte etter 20000 km..

Continental sport contact 2 dekka som kom original med bilen var det synleg slitasje på etter 3 mnd..samt at dei spora mykje meir..

løp og kjøp... http://www.interdekk.no har godt tilbod på dei...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen kopier av disse dekkene ute og går også da? Det er vel original europa-produserte dekkene som er best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo i grunn ingenting å lure på da, bestiller disse så de er klare til sommeren.

Har funnet disse på dekkonline.com til 1900,- pr. dekk er vel en veldig bra pris tror jeg... Noen som har erfaring med å handle derfra?

Handlet Goodyear Excellence sommerdekk på dekkonline.com og ble veldig fornøyd. Fikk levert dem rett til de som skulle montere dem på felgen og de var fremme 2 dager før jeg var blitt lovet :) Dekkene fikk jeg i uke 16 i år og de var produsert i uke 5. Synes ikke dette var så ille i grunn : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen kopier av disse dekkene ute og går også da? Det er vel original europa-produserte dekkene som er best?

Ja, tror nok at de europaproduserte er best. Har kjørt på GSD3 i to sesonger nå, og har aldri hatt bedre dekk...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke denne typen Goodyear...men noen andre...og jeg er også knallfornøyd...kjører Goodyear på alle 8...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilsport har testet Europa-dekk mot Asia-produserte Goodyear Eagle F1 og den enste forskjellen er hardheten. Asia-dekkene er litt hardere enn Europa-dekkene og kan derfor være litt glattere på fuktig asfalt. Jeg hadde disse dekkene "made in thailand" og på fuktig asfalt kunne de virke litt glatte innimellom. Men om det regnet masse eller var tørrt var dekkene helt kanon! Ikke koster de så mye heller, spesielt ikke de som er produsert i Asia. På et år inkl en dag på Vålerbanen, over 10000km kjørt, så var det fremdeles masse mønster igjen, så nesten ikke at de var slitt :) Anbefales! Men om det er Made in "asia-land" så skal prisen være lavere enn europa-dekk normalt.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.