#1 Skrevet Desember 4, 2005 Da er det nok en gang treff! Så jeg regner med å se folket på plass i mørket. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2005 Jepps... Stiller som vanlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 Stiller eg og.......som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 Hei.. jeg stiller som vanlig med den rød passaten min jeg.. har til og med fått meg hjulkapsler jeg nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2005 Er ikke umulig at dere kommer til å se meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 Kan være jeg stikker hodet innom og, må bare vaske bilen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2005 ja ej kjem vel skliende en tur ej oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2005 Passer F ikke i morgen: bh : : bh : 1900 blir det salg av bil nemlig: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2005 Passer F ikke i morgen: bh : : bh : 1900 blir det salg av bil nemlig: rock : Såpass!! Gratulerer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2005 Jeg kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2005 Var jo livat der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2005 Passer F ikke i morgen: bh : : bh : 1900 blir det salg av bil nemlig: rock : Faen da mann ! Har ikke sett deg på treff siden vårparten en gang ! ;-)) I dag er det 2 uker til eg setter mine ben på Bergens jord, og Ræven i Recaro delskinn !! Ihhhhaaaaa !!! Syke eg gleder meg !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...