#1 Skrevet Desember 4, 2005 Tøff?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2005 Jeg syns ikke det så så veldig bra ut. Minnet meg om denne sjarmerende fyren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 Syns nå den var veldig frekk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 Kunne HELT greit bytta med den der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2005 Det finnes ikke ord.....får man noe penere enn dette så vil jeg gjerne se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 Helt rått. Jeg tror jeg tar en sånn .. eller forresten. Jeg tar to. En stort og en sølv Kunne godt vært større felger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2005 Meget snexy bil..... Men i norge får man vel bare vente til den er en 10-15 år gammel....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2005 Fin bil ja, bare synd med den Audien som står i veien :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2005 Rette stuket, men overgangen fra grill til panser så ikke bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2005 hmm... bruktimport av den kansje? det hadde vert noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...