#1 Skrevet Desember 4, 2005 Hei. Jeg skal lakkere bilen min på tirsdag, Altså den er klar til lakkering. Men i siste liten så bestemte jeg meg for å ikke bruke den orginale VW Golf 3 lilla fargen som bilen var orginalt. Men heller gå for en mer fet lilla farge som gir et lite øyekast. Har noen en farge kode som jeg kan bruke. Evt et bilde av fargen? Jeg vil ikke ha en alt for lys lilla farge, helst en litt mørk en! Håper på svar raskt!! Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2005 LC4U er jo en orginal vw-audi farge da.. Hadde det på min.. Litt mørk men også veldig lilla i sola.. Par bilder med lys / mørk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 Et til med litt blitz å greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 tja var ganske fet den. Men ble litt for mye lilla for min smak. Kanskje litt mer blå i den. litt mørkere. Er åpen for mer forslag, så bare kom med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2005 tja var ganske fet den. Men ble litt for mye lilla for min smak. Kanskje litt mer blå i den. litt mørkere. Er åpen for mer forslag, så bare kom med det Bilen hadde en litt mere blå-lilla farge før, men har verken bilder eller lakkode til den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2005 LC4V, Fire & Ice lakkoden, du finner sikkert litt bilder av den hvis du søker, Den er mer blå/mørk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2005 Har enda ikke klart å bestemt meg Noen som har andre forslag? Helst bilde og lakk kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2005 Lakkereren din har vel helt sikkert fargekart?? Spør om du får se gjennom det så finner du sikkert en som passer.. Husker jeg stod i kjelleren hos lakkereren min når jeg lakkerte bilen min.. Sikkert flere 1000 jeg bladde igjennom fra alle bilmerkene.. Husker det stod mellom en porsche-farge og den jeg endte opp med.. Husker ikke heeelt nå åssen den lilla fargen til porschen så ut, men var ikke mye ulik.. Finner garantert en farge om du kikker i fargekartene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2005 Jepp, det kan være en fordel å se på fargeprøvene der. Men husk at de fleste fargene virker mørkere på prøvene enn de gjør på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 8, 2005 fargen på golfen min er vel ganske mørk lilla. skal se om jeg finner lakk kode og evt får tatt bilder jeg fant en lakkstift ivertfall fargen heter : dusty mauve også står det L 0C5 PP2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...