Anbefalte innlegg

Har tenkt å gjøre noen modifikasjoner på min A3 1,6 1998 3dørs og ønsker tips og råd

Tenkte å montere

Vanlig størrelse passajer sidespeil

Tåkelykter i frontfanger

AC eller ACC

Midtarmlene

xenolys

luftfilter for å minske drivstofforbruk

effektanlegg

Navigasjon (er usikker om det går siden denne modellen ikke hadde det og jeg vil ikke ha den typen som vipper så kom med forslag)

Lurer også på om jeg skal lakkere nedre del av bilen (den delen i sortplastikk) og panseret eller hele bilen og lurer på om noen vet hvor noe sånt kan koste, spesielt dellakkeringen

Tenker å gå til anskafelse av nye felger snart og er da inne på tanken å kjøpe enten s eller rs felgene til audi men er usikker på hvor store felger jeg kan ha på vinterdekk (tenkte på 16 men det blir kanskje for stort) lurte også på bredden på felgene og ikke minst type dekk jeg bør velge

Vil være takknemlig for alle tips og råd og er spesielt interesert i brukte eller replica deler så sant de fungerer like bra som orginalt utstyr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.