#1 Skrevet Desember 4, 2005 Hei igjen! Legger ut møtereferatet fra siste lokallagsmøte til gjennomlesning. Jeg er ikke helt sikker på alle etternavnene dessverre, men håper noen kan hjelpe meg med dette. Kommentarer til referatet mottas med takk. Er .dok formatet ok, eller skal jeg finne et annet?? .htm? pdf? Legger ut email adressa mi oxo hvis det skulle være noe: gisle_vemren@msn.com PS!! Nå skal referatet være korrekt!! Hei så lenge!! Gisle Møtereferat 30.11.2005.doc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2005 Kjempebra Gisle! Kim heter Kim Richard Olsen iallefall. Du har også PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2005 Så greit ut det der, bortsett fra et par småfeil som jeg retta opp for deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2005 Helt enig! Det referatet der var kjempebra og skikkelig oversiktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2005 Takker for tilbakemeldinger og rettelser! Litt komplisert i starten og huske navn og titler, men det ordner seg vel etterhvert..... Nå skal alt være rettet og i orden. Gisle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2005 Slik ska det gjøras! Stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...