passer denne på min a3? display fra s3

Anbefalte innlegg

Passer denne på min a3? eg har 98 mod med "vanlig klokke".

varenr: 8L0 920 932 N

c5_1_b.JPG

d1_1_b.JPG

9d_1_b.JPG

2b_1_b.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer denne på min a3? eg har 98 mod med "vanlig klokke".

varenr: 8L0 920 932 N

Da tipper jeg på at du bare har to av de tre 'multikablene' som går inn på instrumentet og at det følgelig ikke fungerer, men det ser du lett om du tar ut instrumentet i bilen i dag - bare to skruer (men det betinger så klart at bilen er i nærheten av deg - hvordan går det?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tipper jeg på at du bare har to av de tre 'multikablene' som går inn på instrumentet og at det følgelig ikke fungerer, men det ser du lett om du tar ut instrumentet i bilen i dag - bare to skruer (men det betinger så klart at bilen er i nærheten av deg - hvordan går det?)

Hmm det var dumt, dvs at dersom eg finn eit gammalt s3 instrument, med to inngangar, så skal det fungere?

Bilen er i Trondheim, har ikkje prata med Egil på ei veke, men nå begynner eg å bli lei. Han har tydeligvis nedprioritert bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm det var dumt, dvs at dersom eg finn eit gammalt s3 instrument, med to inngangar, så skal det fungere?

Det vet jeg ikke, men jeg antar det. Dog er vel det helt likt som A3-instrumentet med unntak av farge® og logo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men jeg antar det. Dog er vel det helt likt som A3-instrumentet med unntak av farge® og logo?

ja smat at speedometer går lenger, og turteller går lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.