Mjøsa: Mjøsa: Reparasjon av alufelger

Anbefalte innlegg

Noen som vet om verksteder som utfører reparasjon og oppussing av alufelger i Hamar/Elverums området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm mener og huske å ha hørt om noen som drev på eller skulle starte i hamar/elverums området når det var snakk på at jeg skulle pusse litt på felga mine.

Men såklart glemt evt firmanavn men skal sjekke litt opp om det. hadde glemt felga mine til jeg så dette jeg hehe ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne Wangen på Raufoss, litt utafor området ditt, men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

over nytt år blir det i alle fall retting av felger hos

ivar andrå på ilseng 90552950.

makinen kom på tårsdagen som var, må bare få satt den opp og begynt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for informasjon. Tror jeg går for kromming av felgene og da er det så vidt meg bekjent kun Felgservice i Askim som gjør dette. Felgene er høyglanspolerte både senter og kant og i utgangspunktet ønsket jeg å beholde denne looken, men det viser seg at det kan bli vanskelig å få et bra resultat som holder. Dersom noen har tips eller råd om hvordan man kan få til dette, tar jeg i mot med åpne armer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brodern skjenner noen som crommer da, så vis du får retta dem så, så kan sikkert få ordna cromming for deg, han fikk cromma railsa på bmw sin det blei bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

over nytt år blir det i alle fall retting av felger hos

ivar andrå på ilseng 90552950.

makinen kom på tårsdagen som var, må bare få satt den opp og begynt

 

 

da veit jeg hvor jeg skal telefonere når den tid kommer og jeg må rette ut igjen felga fra i sommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da veit jeg hvor jeg skal telefonere når den tid kommer og jeg må rette ut igjen felga fra i sommer ;)

 

bare og ta kontakt det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.