#1 Skrevet Desember 5, 2005 Noen som vet om verksteder som utfører reparasjon og oppussing av alufelger i Hamar/Elverums området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2005 hmm mener og huske å ha hørt om noen som drev på eller skulle starte i hamar/elverums området når det var snakk på at jeg skulle pusse litt på felga mine. Men såklart glemt evt firmanavn men skal sjekke litt opp om det. hadde glemt felga mine til jeg så dette jeg hehe ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2005 Arne Wangen på Raufoss, litt utafor området ditt, men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2005 over nytt år blir det i alle fall retting av felger hos ivar andrå på ilseng 90552950. makinen kom på tårsdagen som var, må bare få satt den opp og begynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Takk for informasjon. Tror jeg går for kromming av felgene og da er det så vidt meg bekjent kun Felgservice i Askim som gjør dette. Felgene er høyglanspolerte både senter og kant og i utgangspunktet ønsket jeg å beholde denne looken, men det viser seg at det kan bli vanskelig å få et bra resultat som holder. Dersom noen har tips eller råd om hvordan man kan få til dette, tar jeg i mot med åpne armer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2005 brodern skjenner noen som crommer da, så vis du får retta dem så, så kan sikkert få ordna cromming for deg, han fikk cromma railsa på bmw sin det blei bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2005 over nytt år blir det i alle fall retting av felger hos ivar andrå på ilseng 90552950. makinen kom på tårsdagen som var, må bare få satt den opp og begynt da veit jeg hvor jeg skal telefonere når den tid kommer og jeg må rette ut igjen felga fra i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2005 da veit jeg hvor jeg skal telefonere når den tid kommer og jeg må rette ut igjen felga fra i sommer bare og ta kontakt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...