Anbefalte innlegg

Har en S4 94 modell 4.2 stasjonsvogn. Forhørte meg hos en forhandler av Defa, de selger pakker med 1400w kupevifte eller 2000watt kupevifte. Noen anbefalinger? MÅ man ha 2000w eller holder det med 1400?

Annet spm også: på defa.no står det at prisene er uten motorvarmeelement. Når jeg søker på S4 så kommer det opp noen tall under bildet av varmeren, er dette prisen?? Kan det stemme at et element til 2.2 S4 koster bare ca 200kr mens på 4.2 så koster det nesten 3000kr??? Håper det er varenr eller noe sånt:)

De jeg hørte med antydet ca 7000kr ferdig montert for komplett defa warm up pakke. Er det en normal pris? Og da spurte han ikke om hvilken bil jeg hadde engang, så hvis elementet til min bil koster nesten 3000 så blir det vel nærmere 10000 ferdig montert. Høres dyrt ut synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 4.2 er det en slangevarmer som settes inn i en av toppene der radiatorslangen går inn. Koster litt mer enn en vanlig blokkvarmer, men godt under tusenlappen, vil jeg tro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Bilxtra koster elementet 856,- veil. Det heter 411429 og det var det ett firma som hadde, Romnes Oslo.

Det er hva jeg har funnet ut vartfal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 1400w i S4'n, (stasj.) og synes det holder når den settes på 'automatisk'. Gjør at det holder med en vanlig 10A kurs, ellers er det stor fordel med 16A i stedet.

'Alle' blokkvarmerne til Defa koster vel rundt 800, og en slangevarmer littegrann mer. Etter min mening er vel jobben med varmeren, og da spess blokkvarmeren den værste, resten er bare morro å gjøre selv hvis du har plass til å gjøre slikt. (Fint å gjøre på sommeren,men hvem tenker på det da? :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slangevarmeren til A4'n min kosta bittelitt over 1000 kr med rabatt på mekonomen iallefall.. Tror den kostet 1200 uten rabatt jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.