#1 Skrevet Desember 5, 2005 har kjøpt A4 og begynner å leite etter sommer felger vurdere 18! kordan går det med 60\ 40 senk med 18 felger? vil det gå greit å ingen skraping osv? tar gjerne i mot tips om felg valg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 har kjøpt A4 og begynner å leite etter sommer felger vurdere 18! kordan går det med 60\ 40 senk med 18 felger? vil det gå greit å ingen skraping osv? tar gjerne i mot tips om felg valg:D Med 225 eller 235/40 18 dekk så går det nok greit med 40-60mm senking sålenge ikke felgen bygger for mye ut. 9x18 ET35 er nok det bredeste du kan sette på uten å få noe som heslt problemer med subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2005 Kjører selv med 235/35-19 og ca 70mm senk foran. Fungerer helt fint, så lenge du ikke holder 100 over fartshumper o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2005 hehe ok.. så valsing trengs ikkje ? kan sette på koni dempere å stive den av med dei det går vel? noen som har forslag til felger da? kansje noen som vil selge brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2005 Det kan være en ide å brette opp innbrettskanten til ytterskjermen foran. Dekka mine tok borti den med både 17" og 20" Alle dekka er 225 brei, og felgene har et 35. Bilen har 45mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2005 Den kanten som Håkon snakker om bør nok brettes inn ja! Det er gjort på min også. Men å valse selve hjulbuene tviler jeg på blir nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2005 ja brette inn den kanten går sikkert fint kan kansje kappe vekk å lage til skikkeli kanten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...