#1 Skrevet Desember 6, 2005 Dama må ha nye vinterdekk og da tenkte jeg på enten RSI eller hakka4 med pigg.. Helst i hadelandsområde om noen vet om, men funker andre steder oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 Quattroco har greie priser, var vertfall billigst da jeg handlet ifjor.... Mer info her: http://www.quattroco.com/dekk/nokian/vinter/rsi.php Er vel ikke i nærheten av deg, men de sender også.... Mvh RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2005 ring Ivar Andrå 90552950 han ordner bilig pris til deg si at jeg har bedt deg ringe, er noe klubb rabbater og få her. er ved hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2005 Kjøpte 4 nye RSI 205 55 16 for for 4800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2005 Quattroco har greie priser, var vertfall billigst da jeg handlet ifjor.... Mer info her: http://www.quattroco.com/dekk/nokian/vinter/rsi.php Er vel ikke i nærheten av deg, men de sender også.... Mvh RS Vil kaste meg med her jeg også. Transport skal vi nok få til en slags ordning på! Og Ronny: Jada, de sender. Via meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2005 quattroco var ganske billige dem.. Kan bestille på bensinstasjon her hos en kamerat men da blir det på rundt 1150 pr dekk.. Synd han har "brukt opp" ansatt-rabatten for i år.. Ellers hadde jeg fått dem for rundt 7-800 kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2005 Betalte 3500,- for Hakka4 på AutoTeam i Molde, ferdig pålagt i dim 195/55-15 elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2005 Dama må ha nye vinterdekk og da tenkte jeg på enten RSI eller hakka4 med pigg.. Helst i hadelandsområde om noen vet om, men funker andre steder oxo.. hør ved Hadeland Bilsenter ligger oven for kiwi i brandbu de selger nokian dekk til en hyggeli pris. tlf 613 29 800 spør etter Øyvind Skogli ellers kan jeg gå go for det nye continental dekket med oval pigg (Continental ContiWinterViking 2) har kjøpt det til polon og er meget fornøyd med det kjørte nokian før, men synes at conti dekket er minst like bra hvis ikke bedre på fremkomlighet (mindre spinning) ps: Kjøpte conti dekka på Gran Auto og fikk en fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2005 Vil kaste meg med her jeg også. Transport skal vi nok få til en slags ordning på! Og Ronny: Jada, de sender. Via meg... OT: Er du "lastebil-mannen" HH ? Til topic: Be om tilbudspris, Quattroco har sikkert noe å gå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 7, 2005 Ser sharif har nokian hakka-dekk bl.a.. Er dette det samme som selges på andre dekkbutikker i norge eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2005 Off-Topic: Var nok jeg som hadde med dekk til deg en gang her ja Ronny. Topic: Nokian-dekkene til Sharif er de samme som du får hos alle andre. Til de som vil kjøpe dekk av QUATTROCO ( http://www.quattroco.com ), så er det store muligheter for å få dem transportert til mesteparten av østlandet iallfall. Jobben min har kjøring fra Lillehammer til bl.a Oslo, Hallingdal, Larvik, Tynset, Hadeland, Noresund og Dombås, og er som regel ikke noe problem å få kasta med noen dekk innpå lastebilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2005 vill nokk en gang annbefale dekkomsetning på evje..billig å kanonservice.37933919 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...