#1 Skrevet Desember 6, 2005 Har fått en irriterende knirking i førersete på min A6. Skinnseter, Buffalino - vet noen hvor oljen skal "plasseres"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 Har fått en irriterende knirking i førersete på min A6.Skinnseter, Buffalino - vet noen hvor oljen skal "plasseres"? Har ikke vært borti dette på så ny bil,men på den gamle audien/vw så sprayet vi "gummelum" inn på "hengslene" til seteryggen. Altså dær ryggen er skrudd fast til sete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2005 Ok, får prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2005 Har ikke vært borti dette på så ny bil,men på den gamle audien/vw så sprayet vi "gummelum" inn på "hengslene" til seteryggen. Altså dær ryggen er skrudd fast til sete. Har selv litt knirk i foerersete, hva slags "gummelum" anbefales? Vaselin paa sprayboks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2005 Petter Sanni Jacobsen hadde også dette med de samme setene som du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2005 Jeg hadde også dette på min gammle a4 med skinn.. Var ikke selve setet, var "beltelåsen" når jeg hadde på meg beltet. Når jeg ikke brukte beltet var lyden borte.. Bare et lite tips, viss du ikke har lokalisert lyden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...