#1 Skrevet Desember 6, 2005 Problemer i paris med en Pagani Zonda, Ford GT og Ferrari F430. http://media.putfile.com/Top-Gear---Zonda-Ford-GT-and-F430-get-stuck-in-Paris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 Hadde ikke sett denne før. Sykt bra. Stolte eiere or what;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2005 Hehe.. Den skrapa under front skjørtet koster litt tipper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2005 Bra klipp.. Minner meg på hvorfor jeg kjøpte meg ny bil.. Men ble jo ikke noe bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2005 det minner meg om hvorfor jeg vil senke bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2005 Helt rått!!! Glad bilen min ikke er så lav...holdt med sørpekjøringa til morran idag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2005 Minner meg om at jeg er glad jeg solgte Golfen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2005 hehe!! jævla bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2005 Hehe. Sånn er det i Norge enkelte steder også. Bare at jeg skraper litt i plastikk, noe som ikke koster så mye som f.eks Carbon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2005 herlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2005 Pagani Zonda er jo bare rå! Men de kunne jo lage noen klosser og selge med bilen, kalle det ekstrautstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2005 Hoho,lavt er ikke ALLTID bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 6, 2005 Seriøst hadde jeg hatt en så dyr bil jeg ikke ville øderlegge og de idiotene hadde stått og tuta sånn på meg hele tiden når jeg hadde prøvd å komme meg ut uten å herpe bilen tror jeg avbitertanga hadde mærka skjøret på ett par biltuter rundt der etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2005 Pagani Zonda er jo bare rå! Ikke like rå som den de testet på nyeste eposide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 6, 2005 Nesten like lave som Bad'roc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 6, 2005 Slik skal hele sommeren min bli når jeg får montert de justerbare senkesettene mine golfen og caddyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 6, 2005 Luftfjæring måtte vært en fin ting. Morsomt klipp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 6, 2005 Dette er den samme Pagani Zonda som var i norge nå nylig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 7, 2005 Nesten like lave som Bad'roc Men ikke så lave som brukskæbbern min Jeg hadde IKKE kommet ut. Hadde nok ikke kommet inn heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2005 Luftfjæring måtte vært en fin ting. Morsomt klipp. Luftfjæring på en sportsbil? Don't think so.. De bilene der var jo høye! Jeg hadde heller ikke kommet ut. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 7, 2005 Enzo har mulighet for heving foran, nettopp til slike situasjoner Og luftfjæring kommer på stadig mer sportslige biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 7, 2005 Problemer i paris med en Pagani Zonda, Ford GT og Ferrari F430. http://media.putfile.com/Top-Gear---Zonda-Ford-GT-and-F430-get-stuck-in-Paris Dette ser jeg på som en hyllest til oss som har drevet med plank for å få skifta hjul eller komme inn på ramper etc i årevis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 7, 2005 Luftfjæring på en sportsbil? Don't think so.. De bilene der var jo høye! Jeg hadde heller ikke kommet ut. :\ Jada jada!! Skreiv det mest på fleip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 7, 2005 Ingen som har en skikkelig nedlastningslink? Funker dårlig med sånne plugins her, av en eller annen grunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 7, 2005 Luftfjæring på en sportsbil? Don't think so.. De bilene der var jo høye! Jeg hadde heller ikke kommet ut. :\ Nye MB SL'n har hev- og senk m/luftfjæring OM det er faktisk er luft eller hudraulikk e.l. skal jeg ikke si for sikkert, men den kan heves og senkes vesntlig for slike situasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...