Golf 2: Tips til speedometerskiver (ikke printet på fotopapir)

Anbefalte innlegg

Har et speedometer liggende som jeg skal modde før jeg putter det inn i bilen. Planen er å slipe vekk lakken som er på skivene originalt, og lakke dem sølv metallic. Vil ikke ha tallene med blank folie på heller...så jeg lurer da på om noen har noen tips til hvordan jeg får på tall? Vil helst ikke sitte og skrive på med ei ustø hånd med sprittusj...: rolleyes

Noen som vet om en form for klistremerker med tall som man kan lime på, og så ha klarlakk over? Vil ha litt kule tall, ikke helt standard...

Tenkte også å droppe noen av tallene.

Alle innspill mottas med takk!

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et speedometer liggende som jeg skal modde før jeg putter det inn i bilen. Planen er å slipe vekk lakken som er på skivene originalt, og lakke dem sølv metallic. Vil ikke ha tallene med blank folie på heller...så jeg lurer da på om noen har noen tips til hvordan jeg får på tall? Vil helst ikke sitte og skrive på med ei ustø hånd med sprittusj...: rolleyes

Noen som vet om en form for klistremerker med tall som man kan lime på, og så ha klarlakk over? Vil ha litt kule tall, ikke helt standard...

Tenkte også å droppe noen av tallene.

Alle innspill mottas med takk!

Lasse

Letraset har tall og bokstaver som man kan overføre fra ark. Finnes mange typer/fonter

00100029101.gif

http://www.letraset.com/row/template1.asp?catid=3456

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det der er jo selvfølgelig en mulighet! Takk for tipset! Synd de ikke er i Norge da... Men kan jo hende jeg klarer å finne noe tilsvarende i Norge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, takk, jeg som ikke klikket meg nok rundt på sidene deres: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.