#1 Skrevet Desember 6, 2005 Trenger litt hjelp med noe dempere til Golf 4 her. Har mulighet til å kjøpe noen dempere for billig penge. Problemet er at disse er ment til en Golf 4 2000 mod 1,6 3 dørs. Jeg selv har en 2000 mod 1,6 stasjonsvogn. Passer disse om hverandre??? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 Etterhva jeg finner ut er det ingen forskjeller på sedan/avant på disse, selv om delenr er merket med sedan. Jeg fant mao ingen merket "avant" Her er delenr iaffal: 1J0 413 031 P - f.sedan 1J0 511 115 AJ - b.sedan Fjærene vil trolig være annerledes pga mer vekt bak, mens demperne i teorien skal være de samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2005 Tusen takk for hjelpen. Ser ut at det blir nye dempere på meg før helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2005 I følge hjemmesiden til http://www.mekonomen.no/ så er det forskjell mellom Stv og vanlig "kombi" Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har sett fra en A4 stv på min sedan.. Fant ikke noe plass på FK om at det var like, men mulig det er litt på demping/stivhet i fjørene å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2005 Mulig jeg tar feil, men.. I værste fall ringer du til Møller og spør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2005 Mulig jeg tar feil, men.. I værste fall ringer du til Møller og spør. På det første bilde så står det merket med "blått" bora/variant/4motion. Under så står det Golf /variant/4 motion. Betyr det at det er samme delenummer på bora og golf??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2005 Jepp det der er en sjekk på hvilke bil-modeller et delenr. passer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...