Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å handl emeg en slik bil nå. Det er en 2002 mod. 130hk som har gått 80.000km. Komplett servicehefte er med. Det jeg lurer på er om det er noen svakheter på disse bilene? Er det noe som jeg burde sjekke nøye før jeg bestemmer meg? Når er reg.reim bytte på disse bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfin motor i den :)

 

På min ble reg. reim byttet på en service ved 84.000KM .. så om den ikke er byttet på A4´n er det ikke lenge før den burde byttes.

 

Selv om det er Audi så regner jeg med at de samme "relgene" gjelder. Er vel samme motoren så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reg reim = 90 000.

 

Sjekk hvilke type reim som sitter på bilen. Du må da se på den og se om overflata på reima er helt glatt eller om den er litt grov/ruglete i et bestemt mønster. Vanskelig å forklare men. Den helt glatte reima er av den "gamle typen" som viste seg å ikke være så bra. Den som er litt ruglete er av en ny type som er bedre med hensyn til sprekker osv. Hvis det er skiftet reim på den i seinere tid skal den nye typen være montert.

Ellers hender det at dørlåser og fjernbetjente nøkler slutter å virke. Løsningen er da som regel skifte av lås og koding eller skift av nøkler.

Bortsett fra dette pleier det å være lite tull med denne typen A4. De jeg har kjørt på jobben virker til å være godt sammensatte biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å handl emeg en slik bil nå. Det er en 2002 mod. 130hk som har gått 80.000km. Komplett servicehefte er med. Det jeg lurer på er om det er noen svakheter på disse bilene? Er det noe som jeg burde sjekke nøye før jeg bestemmer meg? Når er reg.reim bytte på disse bilene?

 

Du vurderer helt klart riktig bil. Ingenting å utsette på hverken bil eller motor. Kan sterkt anbefales.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt info om bilen.

 

2002 TDI 130Hk Avant

Klima

6x airbag

abs-bremser

esp

antispinn

radi/cd/cs-veksler (original)

el. speil

4x el. vindu

farget glass

metallic

fjernstyrt sentrallås

varmeseter

sportseter

sportsunderstell

kjørecomputer

takskinner

rollo

tåkelys

justerbare hovedlys

skinnratt

tilt-ratt justerbar

nokia h.free

sommer og vinter hjul

komplett servicehefte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.